Dimarts 2 de juny, a les 18.30 h Entrada gratuïta (Cal inscripció prèvia al web o presencialment a la Casa).
No saps si estàs activant correctament el sòl pelvià? T’agradaria aprendre exercicis i pràctiques corporals útils i fàcils d’integrar al teu dia a dia? En aquesta sessió pràctica parlarem de moviments, postures i activitats quotidianes que ajuden a reforçar i protegir la salut pelviana. Aprendràs recursos útils per incorporar a la teva rutina, de manera fàcil i segura.
A càrrec d’Eulàlia Bassas Bullich, fisioterapeuta del Cap Sarrià – Vallplasa.
Des de la Comissió Feminista de la Casa Orlandai obrim un espai de trobada no mixta per ampliar les nostres bases i construir juntes nous coneixements feministes
Un dels objectius de la Casa Orlandai és potenciar la transversalitat de la perspectiva de gènere i promoure el feminisme a través de les activitats i dels tallers. (Cal inscripció prèvia al web o presencialment a la Casa).
Temática: Destacats | Feminismes i LGTBIQ+ |
Dia: 2026-06-02
Hora: 18:30
Data de finalització: 2026-06-02
Hora de finalització: 18:30
Preu: €