C/ Jaume Piquet, 23 08017 Barcelona - 93 252 42 62 - info@casaorlandai.cat
C/ Jaume Piquet, 23 08017 Barcelona - 93 252 42 62 - info@casaorlandai.cat

Dades de l'activitat

Data: 02/12/2015
Horari: 19:30 - 21:30
Lloc:
Loading Map....
Categoria: Destacats, Xerrades -col·loquis
Preu: Gratuït
Comparteix-ho...

Eleccions i campanyes. On acaba la ideologia i on comença el màrqueting?

LES VEUS DE LA REPÚBLICA

La comunicació entre ciutadania i representants polítics és necessària tant per a l’exercici del poder, com per a prendre decisions coherents amb les necessitats i opinions de la ciutadania. La comunicacio política s’ocupa de la producció, de la difusió dels missatges polítics i de les decisions que afecten la societat que els polítics estan representant. Un cas particular és la comunicació i l’elaboració de les campanyes electorals, on les tècniques de màrqueting hi tenen una preponderància. On acaba el missatge, la ideologia, i comença la publicitat d’un producte a vendre?

 

Roger Barres, politòleg.

Xavier Roig, Consultor polític i electoral en Xavier Roig i Associats.