Dades de l'activitat
Data: 02/12/2015
Horari:
19:30 - 21:30
Lloc:
- Casa Orlandai
- Jaume Piquet, 23, Barcelona, 08017
Loading Map....
Categoria: Destacats, Xerrades -col·loquis
Preu: Gratuït

Comparteix-ho...
Eleccions i campanyes. On acaba la ideologia i on comença el màrqueting?
LES VEUS DE LA REPÚBLICA
La comunicació entre ciutadania i representants polítics és necessària tant per a l’exercici del poder, com per a prendre decisions coherents amb les necessitats i opinions de la ciutadania. La comunicacio política s’ocupa de la producció, de la difusió dels missatges polítics i de les decisions que afecten la societat que els polítics estan representant. Un cas particular és la comunicació i l’elaboració de les campanyes electorals, on les tècniques de màrqueting hi tenen una preponderància. On acaba el missatge, la ideologia, i comença la publicitat d’un producte a vendre?
Roger Barres, politòleg.
Xavier Roig, Consultor polític i electoral en Xavier Roig i Associats.