L’Associació Cultural Casa Orlandai (ACCO) obre la present convocatòria l’objecte de la qual és la selecció i contractació d’un/a tècnic/a per desenvolupar les seves tasques dins les àrees de Gestió econòmica i laboral, Projectes i Secretaria de l’ACCO.
FUNCIONS
Dins l’Àrea de Gestió econòmica i laboral:
- Assegurar la gestió administrativa del centre pel que fa als àmbits laboral, fiscal i comptable, així com la tresoreria.
- Fer el seguiment del pressupost anual i la confecció d’informes i de la memòria econòmica.
- Gestió de la compatibilitat, facturació, control de caixa i cobraments.
- Interlocució amb l’assessoria laboral, comptable i fiscal i seguiment de les
gestions administratives pertinents.
- Suport administratiu en els diferents projectes de l’entitat i les seves fonts de finançament.
- Centralitzar els indicadors de gestió periòdics i presentar-los a la direcció i al Districte.
- Revisió i seguiment dels serveis subcontractats i dels convenis amb tercers, aplicació de les clàusules de revisió anuals.
- Gestió de compres i actualització de l’inventari.
- Arxivística i documentació administrativa.
- Vetllar per l’aplicació de la normativa i el bon ús del centre.
Dins l’Àrea de Projectes:
- Finançament: Seguiment i proposta de convocatòries de subvenció.
- Elaboració i redacció de projectes i justificació.
- Seguiment i actualització dels acords de col·laboració actuals amb altres entitats i empreses i foment de noves aliances.
Dins l’Àrea de Secretaria:
- Socis i entitats: Gestió i manteniment de les sol·licituds d’alta i baixa de persones, famílies i entitats associades.
- Gestió de la documentació de l’entitat.
- Suport a l’entitat en les seves propostes i projectes (Campanya de socis, Espai Gardenyes, Pla Estratègic, balanç social, etc.).
Funcions transversals
- Implicació en el projecte de l’ACCO
- Seguiment dels indicadors de les àrees corresponents i els de gestió ciutadana i elaboració de les memòries requerides.
- Assistència a les reunions de l’equip tècnic i a les comissions que ho requereixen.
REQUISITS
Indispensable:
- Titulació: Llicenciatura, grau universitari o cicle formatiu de grau superior en els àmbits de administració i finances, econòmiques i/o empresarials.
- Experiència: Mínim 3 anys d’experiència en tasques d’administració, comptabilitat i gestió laboral. Experiència en iniciatives promogudes des del tercer sector i/o de gestió ciutadana.
- Domini de les eines ofimàtiques i de programes de comptabilitat i de gestió.
- Nivell de català C o superior
- Actitud proactiva, flexible i dinàmica
Es valorarà:
- Coneixement del territori i del teixit associatiu de Sarrià
- Vinculació amb projectes socioculturals i processos comunitaris
- Capacitat d’iniciativa i de treball en equip.
CONDICIONS GENERALS
- Tipus de contracte: Indefinit.
- Jornada completa:37,5 hores setmanals (emmarcades dins de l’horari d’obertura del centre).
- Retribució: 20.949,17€ bruts anuals segons conveni
- Període de prova: 3 mesos.
- Data d’incorporació: 01/09/2016
- Lloc de treball: Casa Orlandai. C/Jaume Piquet,23.08017-Barcelona
- Disponibilitat i flexibilitat horària.
PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
Les persones interessades de participar en aquesta convocatòria hauran d’enviar un currículum vitae precedit per una carta de presentació explicant les motivacions per presentar-se a aquesta convocatòria i el motiu pel qual és considera un candidat/a idoni per aquesta oferta.
Per tal de garantir la igualtat d’oportunitats en el procés de selecció, les candidatures s’hauran de presentar en el següent format:
- Una primera pàgina de carta de presentació i explicant les motivacions i perquè és considera candidat/a òptim/a per aquesta convocatòria.
- El currículum de (màxim) dues pàgines.
- Format: La carta i el CV es poden presentar en un únic document o bé en dos, que en qualsevol cas hauran de tenir format PDF.
La persona seleccionada haurà de presentar originals que acreditin els mèrits descrits al currículum.
Les sol·licituds s’enviaran per correu electrònic a rrhh@casaorlandai.cat amb l’assumpte: “Convocatòria Tècnic en gestió econòmica i secretaria de l’entitat”. Per qualsevol dubte o aclariment durant el procés, cal fer-ho a través d’aquesta mateixa adreça de correu electrònic.
No s’acceptaran sol·licituds rebudes amb posterioritat a la data 2/7/2016 a les 23:59 hores.
Les candidatures que no compleixin amb aquest requisits no seran incloses en el procés de selecció.
COMISSIÓ DE SELECCIÓ
La Comissió de Selecció es compondrà dels membres següents:
- La Directora del Centre
- Tres persones membres de la Junta Directiva de l’A C Casa Orlandai, una de les quals actuarà com a Secretari/a.
RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Comissió de Selecció valorarà els currículums, d’acord amb la taula de mèrits adjunta. La Comissió convocarà els/les aspirants millor puntuats per a la realització d’una entrevista personal.
Es respondrà per correu electrònic a tots els/les candidats/es, sigui quin sigui el sentit de la resolució.
ANNEX
TAULA DE MÈRITS
- Experiència relacionada amb el lloc de treball,
fins a………………………………………………..3 punts
- Formació relacionada amb el lloc de treball,
fins a………………………………………………..2 punts
- Coneixement de la realitat associativa de Sarrià,
fins a………………………………………………..1 punt
- Experiència en iniciatives promogudes des del
tercer sector i/o de gestió ciutadana, fins a …1 punt
- Domini d’eines ofimàtiques i programes de gestió,
fins a………………………………………………..2 punts
- Carta de presentació/motivació,
fins a………………………………………………. 1 punt